Onderscheidend communiceren mbv GEO-selectie

Posted on 28 november 2018

Reacties uitgeschakeld voor Onderscheidend communiceren mbv GEO-selectie

GEO selectie is een handige functionaliteit in onze WebHome Mediamanager. Makelaars maken in een handomdraai een ‘Te koop’ of ‘Verkocht’-mailing (buurtmailing of omwonenden mailing (red.)). Deze wordt vervolgens geadresseerd verspreid in de omliggende, geselecteerde straten. In veel gevallen wonen er in de omliggende straten potentiële kopers én verkopers. Daarbij blijft het leuk om in deze digitale tijden een kaartje in de brievenbus te krijgen.

Onderscheidend communiceren
Onze Adviseur Makelaardij, Sander Berkelaar, is erg enthousiast over GEO selectie. ‘Er is krapte op de woningmarkt oftewel schaarste in het woningaanbod. Hierdoor is het voor makelaars een uitdaging om objecten in de verkoop te krijgen. Onderscheidend communiceren helpt om de marketing- en verkoopdoelstellingen te behalen.’ aldus Sander. Het onderscheid kan zitten in beeld, kleur, vorm, formaat etc. En ook in mediakeuze!

Middelen mix
Het gaat vooral om de inzet van de juiste combinatie van online en offline media. Sander: ‘Natuurlijk wil je het object goed online presenteren, hiervoor maak je met onze software eenvoudig een WebHomeSite. Dit kun je combineren met bijvoorbeeld de inzet van social media, een mooie brochure en een buurtmailing.’

De relatie mens en technologie

Posted on 13 maart 2018

Reacties uitgeschakeld voor De relatie mens en technologie

Momenteel voltrekt zich een nieuwe technologische revolutie; er wordt gesproken over ‘het tweede machine tijdperk’ of de vijfde industriele revolutie’.

De focus is veelal de technologie die verandering brengt. Maar wat drijft deze revolutie eigenlijk? Download het trendrapport van PIM (Platform Innovatie in Marketing) en geniet van de originele en soms ontnuchterende inzichten die ons allemaal raken.

Je kunt het trendrapport van PIM hier downloaden.